Reklamace a vrácení zboží
Vrácení zboží a reklamace – reklamační řád
- V souladu se zákonem č. 367/2000 může kupující na online secondu handu www.anglicky-eshop.cz vrátit zboží nakupujícímu během 14 dnů od převzetí i bez udání důvodu.
- Vracené oblečení však musí být dále nenošené a a neprané a mělo by mít štítek od výrobce (položky outletu) respektive visačku obchodu.
- Před odesláním zásilky s vraceným oblečením je nakupující povinen na tuto skutečnost prodávajícího upozornit – nejlépe skenem faktury s vyznačením vracené položky
- Reklamovat je nutno vždy na adrese eshopu (Seč) - nelze reklamovat na výdejním místě (Čáslav). Nakupující musí poslat vracené oblečení na adresu sídla prodejce – Martina Černáčová, Počátky 75, Seč, 53807.
- Reklamované oblečení nelze vracet na dobírku, tímto způsobem vracené zboží nebude prodejce přijímat.
- Při splnění uvedených podmínek a po doručení zásilky prodávajícímu bude uskutečněno s nakupujícím finanční vypořádání dobropisem - vrácením hodnoty vraceného zboží na účet do 7 dnů od obdržení daného zboží.
- Pokud bylo v objednávce, z níž zákazník zboží vrací, využito poštovné zdarma a hodnota vraceného zboží sníží hodnotu zboží původní objednávky pod 1500Kč, bude poštovné odečteno od částky vracené zákazníkovi za reklamované/vracené zboží.
- Veškeré náklady spojené s reklamací hradí nakupující.
- V souladu s § 2167 písm. c) a § 2168 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, § 13 a § 24 odst. 7 písm. k) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele neposkytuje prodávající záruku na použité zboží.
- Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout další objednávku od nakupujícího, jehož reklamace jsou vyhodnoceny eshopem jako spekulativní.
- Eshop si vyhrazuje právo přestat obsluhovat zákazníky, kteří si opakovaně nepřevezmou svojí zásilku v době stanovené dopravcem pro vyzvednutí/převzetí.
- Kupující souhlasí s tím, že pokud si objednávku nevyzvedne, je prodávající oprávněn po kupujícím požadovat zaplacení vynaložených nákladů na dopravu navýšených o balné (30 Kč).
- V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná. Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu. Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany. Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.