Jak nakupovat
Veškeré objednávky jsou závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanoveními o ochraně údajů. Zákazník bere na vědomí, že vyplněním nesprávných nebo neúplných osobních údajů může způsobit překážku pro uskutečnění obchodu.
Zboží po vložení do košíku zůstává ve vašem košíku dokud jste aktivní na stránkách eshopu. V případě, že jste na stránkách eshopu neaktivní více než 25 minut a máte vložené zboží v košíku, budete upozorněni na blížící se časový limit automatického vyprázdnění košíku. Pokud ani po upozornění nebude reagovat, bude po 30 minutách vaší neaktivity na stránkách Anglický-Eshop.cz zboží uvolněno z vašeho košíku a zpřístupněno ostatním kupujícím.
Anglický second hand je vyhlášený nejlepším poměrem mezi výbornou kvalitou oblečení a jeho cenou. Kvalitu zboží nabízíme v následujících úrovních:
- „Nové“ znamená zboží s cenovkou od výrobce – jedná se o outletové oblečení.
- „Jako nové“ znamená, že zboží při pohledu a omaku nejeví známky opotřebení nošením.
- „Pěkné“ znamená kvalitu zboží, které bylo nošeno, ale nevykazuje opotřebení nad běžně používané oblečení. Takové oblečení nemá poškození ani skvrny.
Oblečení, které vykazuje nadměrné známky nošení nebo viditelné vady – rozpárané, roztržené nebo má skvrny, do internetového obchodu nedáváme. I když každý kus oblečení prohlíží v průběhu přípravy vždy více lidí, může se stát, že něco přehlédneme. V takovém případě máte možnost do 14 dnů od nákupu zboží vrátit a my Vám vrátíme peníze. Více o reklamačním procesu si můžete přečíst na stránce Reklamace a vrácení zboží.